
Tyytyväiset asiakkaamme ovat meille tärkein onnistumisen merkki
Asiakkaan toiveiden kuunteleminen ja siivoushaasteiden ratkaiseminen on tärkein tavoitteemme kaikessa mitä teemme. Tyytyväiset asiakkaat ovat meille onnistumisen merkki – olisiko Sinunkin yrityksesi aika hankkia puhtaasti parempaa siivousta?
Linnanmäen huvipuisto
Linnanmäellä siisteys on tärkeää hauskanpidolle, työlle ja turvallisuudelle
– Siisteys on meille erittäin tärkeää; asiakkaan näkökulmasta se kuuluu viihtyisään huvipuistoympäristöön ja luo mielikuvaa laadukkaasta matkailukohteesta. Laadukkaalla puhtaanapidolla on tietenkin myös suuri merkitys työntekijöillemme eli Hupimestareillemme; siistissä ympäristössä työt ja asiakaspalvelu sujuvat mahdollisimman hyvin, kertoo Anssi Tamminen, Linnanmäen huvipuiston tekninen johtaja.
– Puhtaus ja järjestys edistävät myös turvallisuutta: siisti ympäristö on turvallinen ympäristö niin asiakkaillemme kuin työntekijöillemmekin, hän tähdentää.
Perkkaan Huolto Oy
Porrassiivous ja peruspesut säästävät taloyhtiötä remonteilta
– Perkkaan Huolto on aluehuoltoyhtiö, jonka omistaa taloyhtiöt. Omistajien lisäksi asiakkaanamme on muitakin taloyhtiöitä. Yksi tärkeä osa huoltoa on siivous; olemme ulkoistaneet siivouspalvelut eli meillä ei ole omia siivoojia, kertoo Tuula Haajanen, Perkkaan Huolto Oy:n hallituksen puheenjohtaja.
– Avoimuus ja hyvä yhteistyö ovat tärkeitä – olemme olleet tyytyväisiä palveluihin ja yhteistyö on sujunut hyvin. Peruspesut ja vahaukset, sekä saunaosastojen jokajouluiset desinfiointipesut ovat sellaisia palveluita, joita olemme tilanneet säännöllisesti, hän jatkaa.
– Perkkaan Huollon asiakkaina on monia yli 40 vuotta vanhoja taloyhtiöitä. Siitä huolimatta porrashuoneissa ei ole tarvittu remontteja, koska peruspesut ja vahaukset suoritetaan aina kerran vuodessa, sekä säännöllisestä ylläpitosiivouksesta huolehditaan tunnollisesti, Tuula kiittelee.
– Siisti porrashuone on taloyhtiön käyntikortti! Se myös lisää asukkaiden viihtyvyyttä ja tilojen turvallisuutta – lisäksi siivoojat ovat lisäsilminä taloyhtiön hyvässä ylläpidossa, hän lisää.
Count Deal Oy
Tilitoimiston arki vaatii puhtautta ja järjestystä
– Yhteistyömme on jatkunut siivouksen merkeissä jo viitisentoista vuotta, kertaa Jukka Hämäläinen, KLT, MBA, HTM -tilintarkastaja Count Deal Oy:stä.
– Alallamme tilintarkastuksessa ja taloushallinnossa tarvitaan henkilökunnalta tarkkuutta ja motivaatiota, jolloin yleinen järjestys ja siisteys ovat äärimmäisen tärkeitä yrityksen toiminnan kannalta. Lisäksi asiakkaita käy toimistollamme säännöllisesti ja kun paikat on kunnossa, se viestii myös yrityksen luotettavuudesta – eli voi sanoa, että asiakas tykkää ja meidän on paljon mukavampi tehdä duunia, Jukka summaa.
Kalevala Koru Oy
Korutehtaalla siisteys ja järjestys tekevät työstä sujuvaa
– Laadukas siivouspalvelu on meille tärkeää sekä työntekijöiden viihtyvyyden että ennen kaikkea tehdastilojen työturvallisuuden kannalta, kertoo Mika Laakso, Kalevala Koru Oy:n työnjohtaja.
– Tuotantotiloissa siisteys on avainasemassa: työnteko on silloin mukavampaa ja vältytään myös turhilta keskeytyksiltä, kun paikat ei ole epäjärjestyksessä tai pölyisiä, hän lisää.
Autokeskus
Autoliikkeessä arvostetaan mutkatonta ja sujuvaa yhteistyötä siivousasioissa
– Puhdas Groupin organisaatiossa on matala hierarkia ja työnjohto on helposti lähestyttävää. Yhteistyö heidän kanssaan on välitöntä ja mutkatonta. Asioihin reagoidaan nopeasti ja niihin suhtaudutaan sillä vakavuudella kuin odotan. Harvoin yhteistyö toimii näin joustavasti, kiittelee Sami Eloluoto Autokeskus Oy:stä.
– Kaikki tämä tuo meille lisää tehokkuutta ja ajansäästöä. Aikaa jää oman työn tekemiseen. Puhdas Groupilla on hyvä ilmapiiri; se näkyy ja sen voi aistia tänne asti. Työn laatu on sen mukaista mitä on sovittu – hyvän ja kiitettävän välillä. Puhdas Groupilta on tullut jopa kehitysehdotuksia ja kartoituksia siitä, miten voimme säästää siivouskuluissa. Tämä on poikkeuksellista oma-aloitteisuutta palveluntarjoajalta ja olen tähän erittäin tyytyväinen, hän toteaa.
Leipomo Salonen
Leipomon siivouksessa tarvitaan ketteryyttä ja joukkuepeliä
– Toimimme leipomoalalla ja meidän kanssamme siivousyrityksen pitää pystyä nopeisiin muutoksiin. Lisätarpeita ilmenee jatkuvasti, joten yhteistyön pitää olla joustavaa. Tilanteet muuttuvat todella nopeasti ja ennalta-arvaamattomasti näin isossa talossa, listaa Raisa Lundell, Leipomo Salonen Oy:n laatupäällikkö.
– Meillä on onneksi hyvä joukkue kasassa; Salosen työnjohto ja henkilöstö sekä Puhdas Groupin työnjohto ja siivoojat. Meille on tärkeää, että Puhdas Group on aina osoittanut olevansa kiinnostunut meistä ja reagoinut heti, kun on ilmennyt jotakin tarvetta. Työnjohdon kanssa voidaan sopia asioista myös puhelimitse, eli aina ei tarvitse edes nähdä ja asiat hoituvat silti, hän jatkaa.
– Meillä on jo pitkä yhteinen historia takana ja voin vilpittömästi suositella muillekin Puhdas Groupia yrityskumppaniksi hoitamaan siivouksenne, Raisa toteaakin lopuksi.
Citymarket Kupittaa
Jos se olisi helppoa, tekisimme sen itse
– Siivous on välttämätön paha, mutta se on myös haastava ja vaikea ala. Jos se olisi helppoa, tekisimme sen itse, toteaa Kupittaan Citymarketin kauppias Hannu Aaltonen.
– Meillä on ollut kokemusta muistakin siivousalan yrityksistä, mutta Puhdas Groupiin (joka toimi Turun alueella aiemmin nimellä Cleantime) olemme olleet jo vuosia tyytyväisiä. He reagoivat nopeasti, jos tulee jotakin erityistä ja yllättävää – ja näitähän aina tulee arjen tekemisessä. Puhdas Group hoitaa homman nopeasti, yrittäjämäisesti sekä ammattitaidolla!















